اسرائیل نخستین هشدار تخلیه در جنوب لبنان پس از آتش‌بس را صادر کرد

فرارو پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 12:55
جرزوالم پست نوشت: ارتش اسرائیل (IDF) اعلام کرد که ساکنان برخی مناطق در جنوب لبنان باید محل سکونت خود را ترک کنند.

فرارو- ارتش اسرائیل برای نخستین بار از زمان اعلام آتش‌بس از سوی دونالد ترامپ، هشدار تخلیه در جنوب لبنان صادر کرد.

به گزارش فرارو به نقل از روزنامه جروزالم پست، ارتش اسرائیل (IDF) اعلام کرد که ساکنان برخی مناطق در جنوب لبنان باید محل سکونت خود را ترک کنند. این نخستین هشدار تخلیه‌ای است که پس از اعلام آتش‌بس از سوی دونالد ترامپ صادر می‌شود.

سرهنگ دوم آویخای ادرعی، سخنگوی عربی‌زبان ارتش اسرائیل، اعلام کرد این هشدار مناطقی را دربر می‌گیرد که به گفته ارتش اسرائیل، تأسیسات و زیرساخت‌های متعلق به حزب‌الله در آن‌ها قرار دارد.

اسرائیل و ترامپ

 

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.