بنی‌باراک اسرائیل؛ غرق در فاضلاب و تعفّن

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 18:35
جاری شدن رودخانه‌هایی از فاضلاب زندگی هزاران نفر از ساکنین اشغالگر در بنی‌باراک را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های عبری زبان در گزارشهایی از وجود چندین حادثه نشت فاضلاب منطقه بنی باراک رژیم صهیونیستی خبر دادند.

در این گزارش اضافه شده است که «مثل هر هفته فاضلاب در خیابان‌های سطح شهر مانند رودخانه سرازیر شده و علاوه بر نشت بوی تعفن و احتمال شیوع بیماری، رفت و آمد ساکنین را با اختلال روبرو کرده است».

.

کارشناسان حوزه آب نیز اعلام کرده از چند ماه گذشته اختلال در سامانه های جمع آوری فاضلاب و ایستگاه های صنعتی پمپاژ آب در منطقه دچار نقص فنی ناشناخته شده و با وجود تلاش های شبانه روزی، متخصصین تاکنون نتوانسته این حوادث را ریشه یابی و برای مقابله با آن اقدام مناسبی انجام دهند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.