در جلسه قالیباف با آمریکایی‌ها چه گذشت؟/ روایت جدید نماینده مجلس

فرارو چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 10:00
نائب رئیس مجلس گفت: در آن جلسه آمریکایی‌ها خطاب به آقای قالیباف حرفی زدند که مضمون آن این است که ما با اقتدار، اطمینان و اعتماد آمده ایم و آقای قالیباف در پاسخ گفت ما با اقتدار، عدم اطمینان و عدم اعتماد به شما در اینجا حاضر شده‌ایم.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: بعد از ارائه طرح ۱۰ ماده‌ای به رهبر معظم انقلاب، اذن دریافت شد و هیأت مذاکره کننده به پاکستان رفت. ویتکاف، ونس و کوشنر هم از آمریکا آمده بودند.

به گزارش تسنیم، نائب رئیس مجلس افزود: در آن جلسه آمریکایی‌ها خطاب به آقای قالیباف حرفی زدند که مضمون آن این است که ما با اقتدار، اطمینان و اعتماد آمده ایم و آقای قالیباف در پاسخ گفت ما با اقتدار، عدم اطمینان و عدم اعتماد به شما در اینجا حاضر شده ایم چون شما وسط مذاکره به ما حمله کرده اید.

وی تصریح کرد: از آنجایی که موضوعات در این قسمت جلسه با تندی پیش می رفت قرار شد ۳ صبح جلسه متوقف شود. بعد از آن بود که هیأت آمریکایی دیگر پای میز مذاکره بازنگشت.

نیکزاد در ادامه گفت: این است که باعث می شود ما آمریکا را بدعهد بدانیم. آنها ۱۰ بندی ما را پذیرفته بودند اما وقتی پای میز مذاکره آمدند حرف دیگری زدند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.