دادستان لرستان دستور داد: برخورد با مخلان نظم و امنیت در پارک کیو خرم‌آباد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 07:50
در پی وقوع حادثه‌ای مبنی بر قدرت‌نمایی، عربده‌کشی و قمه‌کشی در پارک کیو خرم‌آباد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان دستور قضایی فوری و قاطع برای شناسایی، دستگیری و برخورد قاطع با عوامل این واقعه صادر کرد. متهمان پس از بازداشت، تا اطلاع ثانوی در بازداشت خواهند بود.

علی حسنوند با اشاره به حادثه پیش آمده در پارک کیو خرم‌آباد، اظهار کرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است و با هرگونه اعمال مجرمانه که نظم عمومی را مختل کند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی گزارشی مبنی بر قدرت‌نمایی، عربده‌کشی و استفاده از سلاح سرد (قمه) توسط تعدادی از افراد در پارک کیو، بلافاصله دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری عوامل این واقعه صادر شد.

دادستان حسنوند با بیان اینکه عوامل این درگیری با تلاش ماموران انتظامی و همکاری دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند، تاکید کرد: با توجه به قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت، متهمان این پرونده تا زمان تعیین تکلیف نهایی و صدور حکم قضایی، با صدور قرار بازداشت موقت، در بازداشت به سر خواهند برد و هیچ‌گونه اغماضی در این خصوص صورت نخواهد گرفت.

حسنوند از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه موارد مشابه یا اخبار مربوط به فعالیت مجرمانه را بلافاصله به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی گزارش دهند تا با قاطعیت با آن برخورد شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان در روز چهارشنبه ۱۳ خرداد، وی یادآور شد: پارک‌های سطح شهر باید محل امن و آرامش برای تفریح شهروندان باشد و دستگاه قضایی با تمام توان خود اجازه نخواهد داد عده‌ای قلیل امنیت روانی و جانی جامعه را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.