دستگیری یک کارمند ارشد ادارات دماوند به اتهام «رشوه‌گیری»

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 21:14
دماوند- یک کارمند ارشد در دماوند به همراه دو واسطه، به اتهام دریافت رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شدند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: یک کارمند ارشد در شهرستان دماوند به همراه دو واسطه، به اتهام دریافت رشوه بازداشت شده‌اند.

این منبع، می‌گوید: این افراد با دستور مقام قضایی دستگیر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، اتهام این افراد «تحصیل مال از طریق نامشروع» و «ارتشا» عنوان شده و آنان برای ادامه تحقیقات روانه زندان شده‌اند.

این منبع همچنین می‌گوید تحقیقات برای شناسایی دیگر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.