چمران: رایگان شدن حمل و نقل عمومی در تهران شوی تبلیغاتی است/ به عنوان رئیس این شورا، این طرح را نه رد می‌کنم

رکنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 14:18
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مورد طرح رایگان شدن حمل و نقل عمومی اعلام کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات شورا هستیم، برخی دوستان دوست داشتند خبر تبلیغاتی به مردم دهند به همین دلیل این موضوع را مطرح کردند.

«مهدی چمران»  در جمع خبرنگاران افزود: طرح رایگان شدن دائمی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت نیاز به کار کارشناسی دارد؛ فعلا این طرح در صحن شورا بررسی نشده و در حد یک نظر و بویژه در زمان جنگ است.

وی ادامه داد: برای اینکه آرامش به مرم تزریق شود؛ در زمان جنگ تصمیم گرفته شد مترو و اتوبوس‌های تندرو برای شهروندان رایگان شود، اما اکنون برخی دوستان نظر دارند باید این طرح به صورت دائمی در شهر تهران اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: تصمیم برای کلان شهر تهران نیاز به نشست‌های مختلف تخصصی است و با توجه به اینکه برخی دوستان در آستانه انتخابات شورا هستیم، دوست داشتند خبر تبلیغاتی به مردم دهند به همین دلیل این موضوع را مطرح کردند که البته انتخاب شورا هم مشخص نیست چه زمانی برگزار شود.

چمران اضاف کرد: به عنوان رئیس شورا اسلامی شهر تهران این طرح را نه رد می‌کنم و نه تایید و با توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید به صورت جدی برنامه‌ریزی انجام شد، طرح چنین موضوعاتی نیاز به بررسی و کار کارشناسی دارد.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.