واکنش عربستان به حملات اسرائیل به خاک لبنان

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 19:31
وزارت خارجه عربستان ضمن محکوم‌کردن نفوذ نظامیان اسرائیلی در خاک لبنان، خواهان مسئولیت‌پذیری جامعه جهانی برای توقف این تجاوزات شد.

وزارت امور خارجه عربستان روز دوشنبه در بیانیه‌ای به تداوم حمله اسرائیل به لبنان واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است، عربستان حمله  به خاک لبنان را محکوم می‌کند و نفوذ اسرائیل  و نقض حاکمیت این کشور را رد می کند.

وزارت خارجه عربستان از جامعه جهانی خواست تا مسئولیت خود را در قبال متوقف کردن تجاوزات و پایان دادن به اقدامات نظامی توسعه‌طلبانه اسرائیل در خاک لبنان را بر عهده بگیرد. عربستان بر اهمیت حمایت از تمامیت ارضی لبنان و مردم لبنان مطابق با توافق‌نامه‌های بین‌المللی تأکید دارد.

هم‌چنین وزارت خارجه قطر یکشنبه شب با صدور بیانیه‌ای، تداوم تجاوزات رژیم اشغالگر به لبنان و همچنین گسترش دامنه نفوذ اسرائیل به جنوب این کشور را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ما از جامعه جهانی می خواهیم که مسوولیت هایش در قبال الزام اسراییل به توقف تجاوزات مکرر در لبنان را بر عهده بگیرد. دوحه به مواضع ثابت خود در قبال لبنان، وحدت، حاکمیت و حفظ تمامیت ارضی این کشور پایبند است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.