وضعیت آب و هوای تهران در ۲۴ ساعت آینده/ باد شدید

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 17:40
هواشناسی تهران از افزایش باد در 24 ساعت آینده در این شهر خبر داد و هشدار زرد صادر کرد.

حیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح زرد رنگ از وزش باد شدید خبرداد و به شهروندان توصیه کرد مراقب سقوط اجسام و درختان باشند.

وی در ادامه  گفت: در ۲۴ ساعت آینده در برخی ساعت وزش باد شدید همراه با خیزش خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: در برخی ساعات نیز به دلیل خیزش خاک شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود و در بخش های جنوبی، غربی و مرکزی و همچنین مناطق کوهستانی این وزش باد در ساعات عصرگاهی و شامگاهی بیشتر است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران به شهروندان توصیه کرد که از اتراق در مناطق کوهستانی و شمالی خودداری کنند و احتمال سقوط اجسام وجود دارد.

به گفته وی، آسمان تهران روز سه شنبه صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ ها افزایش باد از بعد از ظهر وزش باد شدید گاهی گرد و خاک با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌ بینی می‌ شود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.