ساماندهی ورودی منطقه ویژه اقتصادی سمنان با ۲۵۰ میلیارد ریال

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 12:13
سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: طرح مسیر دسترسی ورودی و خروجی منطقه ویژه اقتصادی سمنان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

سیدمصطفی موسوی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح عمرانی رمپ ورودی و خروج منطقه ویژه اقتصادی سمنان شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و احداث پل، طی ۱۹ ماه اجرا و تکمیل شد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح، تردد وسایل نقلیه به مقصد منطقه ویژه اقتصادی سمنان، با امنیت کامل از این رمپ انجام می‌شود.

ساماندهی ورودی منطقه ویژه اقتصادی سمنان با ۲۵۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان افزود: حجم اجرایی طرح رمپ ورودی و خروجی منطقه ویژه اقتصادی سمنان بالغ بر ۷۰ هزارمترمکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی بود.

به گفته وی، اجرای آسفالت به‌همراه بتن‌ریزی ۶ پل تعریض در ورودی و خروجی رمپ و کانال آبرو با دیواره‌ها از دیگر بخش‌های اجرایی این طرح بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان یادآور شد: منطقه وژه اقتصاد سمنان دارای یک‌هزار و ۱۷ هکتار مساحت با ۲۰۹ هکتار زمین صنعتی است و ۲۸ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۶۳ هکتار در آن منعقد شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.