یازدهمی دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا بین ۱۶ کشور

مشرق نیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 12:09
تیم ملی دوومیدانی ایران در پایان رقابت‌های قهرمانی جوانان ۲۰۲۶ آسیا در رتبه یازدهم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران در بیست و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۶ آسیا با ترکیبی ۶ نفره شرکت کرد و در پایان سه مدال نقره به دست آورد که هر سه توسط دختران تیم کسب شدند تا سهم پسران، دست خالی و بدون سکو باشد.

حامد نفر (پرتاب دیسک)، امیررضا آهنین مرام (پرتاب چکش)، کیارش کابلی (پرتاب وزنه)، محمد صالح کمره (۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر)، هانیه شه پری (۳۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بامانع) و مریم احمدی (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر) ورزشکاران ایران در این دوره بودند که هانیه شه‌پری و مریم احمدی توانستند مدال‌های ایران را به دست آورند اما نمایندگان بخش پسران در رسیدن به سکو ناکام ماندند.

در پایان این رقابت‌ها تیم ایران با کسب سه نقره در رتبه یازدهم بین شانزده کشور حاضر قرار گرفت. در این رده‌بندی چین با کسب ۱۴ طلا، ۹ نقره و ۲ برنز در جایگاه اول ایستاد و تیم‌های هند (۱۰ طلا، ۵ نقره و ۴ برنز) و ژاپن (۵ طلا، ۵ نقره و ۸ برنز) هم به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.