به گزارش ایرنا، حسین امامیراد شامگاه یکشنبه در اجتماع بیعتکنندگان با رهبر انقلاب، در شهرک قدس مشهد افزود: ترامپ، تحت فشارهای شدیدی از سوی افکار عمومی آمریکا بعد از آغاز جنگ علیه ایران قرار دارد به شکلی که در تمام ۵۰ ایالت آمریکا، اجتماعات خیابانی با جمعیتی نزدیک به ۱۰ میلیون نفر در اعتراض به سیاستهای غلط ترامپ به خیابان ها آمده اند.
وی ادامه داد: از سویی دیگر، فشارهای شدید رسانههای غربی و آمریکایی که جنگی را که ترامپ به راهانداخته، بیدلیل و پرهزینه قلمداد کردهاند پیش رو دارد و دموکراتها نیز، به ترامپ فشار میآورند که او نسبت به برجام، امتیازات بیشتری به ایران داده است و همچنین اصرار صهیونیستها مبنی بر ادامه جنگ توسط ترامپ و پرهیز از توافق با ایران نیز از جمله همین فشارهاست.
این نماینده مجلس گفت: در میدان و خیابان ماندن و حماسهآفرینیهای شما، از حافظه تاریخ محو نخواهد شد و آیندگان خواهند فهمید که ملّتی جانفدا و وفادار، شبهای متوالی، به خونخواهی رهبر شهیدشان، پرچم به دست و عَلَم به دوش، میادین و خیابانهای شهرها، را ترک نکردند.
امامی راد افزود: مردم انقلابی در این شب ها نقشههای شوم دشمنان متجاوز را که علاوه بر جنگ نظامی، به دنبال آشوبهای خیابانی برای ضربه نهایی با هدف براندازی نظام و تجزیه کشور بودند، باطل و نقش بر آب نمودند.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این که ترامپ، در عین حالیکه اعلام عقبنشینی و آتشبس میکند و حرف از مذاکره میزند ولی اخیرا، با پرتابههایی قسمتهایی جزئی از بندرعباس و قشم را مورد هدف قرار داد شاید ناشی از همان فشارهای صهیونیستها برای عدم توافق و استمرار جنگ است که مجبور به تمکین از آنهاست و از سویی نمیخواهد جامعه جهانی، او را بازنده جنگی بداند که خود، آغازگر آن بوده است.













