دولت کویت از به صدا در آمدن آژیر خطر و فعال شدن سامانه پدافندی در این کشور خبر داد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا؛ ارتش کویت رسما اعلام کرد: پدافند هوایی این کشور در حال مقابله با حملات موشکی و پهپادی است.
ارتش کویت همچنین صدای انفجار را ناشی از رهگیری حملات توسط سامانههای پدافند هوایی این کشور اعلام کرد.
پیش از این برخی منابع خبری از فعال شدن سامانه پدافندی و شنیده شدن صدای انفجارهایی در کویت خبر داده بودند.
منبع خبر "
ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.