بازگشت ۵۹ میلیون کیلووات‌ساعت برق به شبکه در استان بوشهر

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 08:02
بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون و در قالب اجرای طرح ملی جهادی «مهتاب»، با شناسایی ۱۱۲۷ مورد انشعاب غیرمجاز و تعویض ۲ هزار و ۵۷۳ لوازم اندازه‌گیری معیوب در این استان جمع‌آوری و در مجموع ۵۹ میلیون کیلووات‌ساعت برق به شبکه بازگردانده شد.

غلامرضا حشمتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در جریان اجرای طرح ملی جهادی مهتاب، ۲ هزار و ۵۳۷ مورد لوازم اندازه‌گیری معیوب در استان بوشهر تعویض شد که بر اثر آن، ۲۸ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۲۰۷ کیلووات‌ساعت برق به شبکه بازگشت.

وی افزود: همچنین با جمع‌آوری یک‌هزار و ۱۲۷ مورد انشعاب غیرمجاز، ۳۰ میلیون و ۳ هزار و ۷۳۸ کیلووات‌ ساعت برق ناشی از این اقدام به شبکه برق برگشت داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به وضعیت درخواست‌های مشترکان گفت: در این بازه زمانی، ۲ هزار و ۲۹۷ مشترک در انتظار نصب انشعاب مجاز و ۹۸ مورد نیز مربوط به نصب شمارشگر (کنتور) ثبت شده است.

حشمتی ادامه داد: در طول اجرای این طرح، یک‌هزار و ۶۳۱ متر کابل نیز در استان بوشهر جمع‌آوری شده است.

وی با تأکید بر استمرار اقدامات مقابله با برق‌های غیرمجاز، از شهروندان خواست با رعایت ضوابط و دریافت انشعاب قانونی، در پایداری شبکه و جلوگیری از بروز خسارت به تجهیزات برق‌رسانی همکاری کنند.

حشمتی یادآور شد: طرح ملی جهادی «مهتاب» با هدف کاهش تلفات شبکه، مقابله با استفاده غیرمجاز از برق و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در مناطق مختلف کشور اجرا می‌شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.