فرماندار دشتی: ادارات در مدیریت صحیح مصرف انرژی همکاری کنند

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 07:56
بوشهر- فرماندار دشتی  با تأکید بر ضرورت مدیریت صحیح مصرف انرژی گفت: در شرایط سخت کنونی، همه دستگاه‌ها و مردم باید برای عبور از این وضعیت، همراه و کمک‌کار مجموعه برق باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی صبح دوشنبه در بازدید از برخی ادارات شهرستان در راستای مدیریت صحیح مصرف انرژی، بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق تأکید کرد.

وی گفت: در این شرایط سخت کشور، همه باید کمک‌کار مجموعه برق باشیم تا بتوان با مدیریت مناسب مصرف، از مشکلات و فشارهای موجود کاست.

فرماندار دشتی افزود: در این راستا، ادارات باید پیشگام باشند و با رعایت الگوی صحیح مصرف، نمونه و الگوی مناسبی برای مردم باشند.

مقاتلی ادامه داد: انتظار داریم مردم نیز همچون گذشته همراهی و همکاری لازم را داشته باشند تا با کمک یکدیگر از این شرایط عبور کنیم.

وی بر تداوم بازدیدهای سرزده از ادارات و صنوف تا زمان بهبود شرایط تأکید کرد و گفت: ادارات پرمصرف شناسایی، معرفی و اطلاع‌رسانی خواهند شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.