به گزارش یکشنبه شب ایرنا، مبینا نعمتزاده در حاشیه مراسم قهرمان ایران درباره ناکامیاش در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: یک ماه قبل از مسابقات قهرمانی آسیا، رباط صلیبی من پاره شد و با درد و فیزیوتراپی به این مسابقات رفتم. تنها هدفم این بود که اگر حتی یک درصد هم احتمال دارد، مدال بگیرم و مردم را شاد کنم اما شرایط پای من طوری نبود که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.
وی افزود: هفته آینده پای مصدومم را جراحی میکنم تا دوباره پرقدرت به میادین برگردم.
وی درباره اینکه مربیان از او انتظار کسب مدال داشتند، تصریح کرد: برنامهریزی کرده بودم تا با همین یک پا چطور مبارزه کنم، البته با پای غیرمسلط خودم بازی میکردم که سخت است. شرمنده شدم، قول میدهم که جبران کنم.
نعمتزاده درباره اینکه چرا با وجود مصدومیت به مسابقات اعزام شد، اظهار کرد: قبل از اعزام برنامهریزی کردم با یک سبکی بازی کنم که زانویم اذیت نشود اما مقابل حریف کرهای این جواب نداد.با گرفتن ام.آر.آی بعد از بازگشت از مسابقات، مشخص شد که مصدومیتم شدیدتر شده است.
نعمتزاده درباره تغییر وزن و رفتن به یک وزن بالاتر، یادآور شد: با تغییر وزن، به سلامت روح و بدنم ارزش قائل شدم. با ۱۷۹ سانتیمتر قد و ۶۳ کیلو وزن، قطعا اگر در وزن ۴۹ کیلو میماندم، آسیب میدیدم و باید به وزن بالاتر میرفتم. این مصدومیتها عوارض وزن کم کردنها است.
وی درباره اینکه بازیهای آسیایی ناگویا را با توجه به این مصدومیت از دست داد، گفت: در دوره قبلی بازیهای آسیایی در سن ۱۷ سالگی، برنز گرفتم. برای امتیاز المپیک آینده، رقابتهای یک سال مانده به المپیک مهم است. تلاش میکنم بعد از جراحی، زودتر به مسابقات برگردم و با مدال طلای المپیک، ورق را برگردانم.











