مشاهده دود غلیظ در اتوبان ستاری/ علت چه بود؟

خبرآنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 19:37
سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص دود متصاعد شده در حوالی اتوبان ستاری، گفت: این حریق مربوط به یک ساختمان دو طبقه بوده که در طبقه همکف آن پارکینگ را به انباری کالا تبدیل کرده بودند و دچار حریق شده بود.

به گزارش خبرآنلاین،جلال ملکی در جزئیات این حادثه گفت: حوالی ظهر امروز، یک مورد حادثه آتش سوزی در محدوده اتوبان ستاری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.
ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: مورد حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی بود که در طبقه همکف آن پارکینگی به مساحت حدود ۷۰ متر را به انبار تبدیل شده بودند و مقداری لاستیک، روغن و دیگر اجناس مربوطه در آن قرار داشت که مورد حریق قرار گرفت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: درپی گزارش بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی اعزام شدند و آتش در کوتاه‌ترین زمان اطفا و دود از محل حریق تخلیه شد.

جلال ملکی در پایان گفت: این حادثه موردی مصدومیت و تلفات جانی نداشته و محل حادثه نیز لکه‌گیری و ایمن سازی شد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.