منشأ دود سیاه حوالی اتوبان ستاری تهران چه بود؟ + تصاویر

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 10 خرداد 1405 - 19:08
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در خصوص دود متصاعد شده در حوالی اتوبان ستاری، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در خصوص دود متصاعد شده در حوالی اتوبان ستاری، اظهار کرد: این حریق مربوط به یک ساختمان دو طبقه بوده که در طبقه همکف آن پارکینگ را به انباری کالا تبدیل کرده بودند و دچار حریق شده بود.

وی در جزئیات این حادثه گفت: حوالی ظهر امروز، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در محدوده اتوبان ستاری به سامانه 125 اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: مورد حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی بود که در طبقه همکف آن پارکینگی به مساحت حدود 70 متر را به انبار تبدیل شده بودند و مقداری لاستیک، روغن و دیگر اجناس مربوطه در آن قرار داشت که مورد حریق قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: درپی گزارش بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی اعزام شدند و آتش در کوتاه‌ترین زمان اطفا و دود از محل حریق تخلیه شد.

ملکی اضافه کرد: این حادثه موردی مصدومیت و تلفات جانی نداشته و محل حادثه نیز لکه‌گیری و ایمن‌سازی شد.

سازمان آتش‌ نشانی تهران ,

سازمان آتش‌ نشانی تهران , سازمان آتش‌ نشانی تهران ,

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.