قتل پدر در مجیدیه به دست پسر ۱۷ ساله/ «پدرم مدام از من می‌خواست سر کار بروم و بیکار نباشم»

خبرآنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 16:08
شب گذشته وقوع یک درگیری مرگبار در یکی از محله‌های مجیدیه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

به گزارش خبرآنلاین،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: شب گذشته وقوع یک درگیری مرگبار در یکی از محله‌های مجیدیه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

تسنیم در خبری نوشت:پس از دریافت این گزارش، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تیمی از مأموران به همراه عوامل بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد مردی سالخورده از شهروندان ارمنی بر اثر اصابت چهار ضربه چاقو به ناحیه کمر جان خود را از دست داده است. تحقیقات میدانی و شواهد موجود در صحنه نیز حکایت از آن داشت که پسر ۱۷ ساله مقتول عامل این جنایت خانوادگی بوده است.

کارآگاهان در ادامه موفق شدند متهم نوجوان را در محل حادثه دستگیر کنند. وی در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف به ارتکاب قتل، اظهار کرد: «پدرم مدام از من می‌خواست سر کار بروم و بیکار نباشم. این موضوع باعث مشاجره میان ما شد. در جریان درگیری، پدرم چاقویی از آشپزخانه برداشت و به سمت من آمد. من نیز چاقو را از او گرفتم و چند ضربه به او زدم. پس از حادثه موضوع را به مادربزرگم که در طبقه بالای خانه زندگی می‌کند اطلاع دادم و آنها با پلیس تماس گرفتند. مدتی بود با پدرم اختلاف داشتم.»

پس از پایان تحقیقات میدانی، جسد مقتول برای انجام معاینات تخصصی و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین متهم نوجوان پس از تشکیل پرونده و با توجه به سن وی، با قرار عدم صلاحیت به دادسرای ویژه اطفال و نوجوانان معرفی شد. تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده همچنان از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.