مصدومیت ۱۱ تن بر اثر تصادف در هرمزگان

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 10:08
بندرعباس - مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بندرعباس گفت: ۱۱ تن در دو تصادف جداگانه در جاده میناب به بندرعباس و روستای سیاهو مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام دوراندیش اظهار کرد: در دو حادثه برخورد خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پراید در محور میناب به بندرعباس و تصادف دو خودرو سواری پراید در جاده روستای سیاهو ۱۱ تن مصدوم شدند.

وی گفت: حادثه اول در ساعت ۱۸ و ۲۹ دقیقه در محور مواصلاتی میناب به بندرعباس، ورودی روستای چوچ رخ داد که دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های جلابی و شهرک توحید به محل اعزام شدند.

دوراندیش افزود: حادثه دوم نیز ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه در جاده روستای سیاهو، مقابل گلزار شهدا رخ داد که دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های جاده‌ای گنو و سرچاهان و یک‌دستگاه از پایگاه امداد و نجات هلال احمر دوراهی فین به محل حادثه اعزام شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.