علت دود مشاهده شده در شرق اصفهان چه بود؟

خبرگزاری تسنیم شنبه 09 خرداد 1405 - 16:34
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: دود شرق اصفهان ناشی از آتش‌سوزی در سایت پسماند است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در خصوص مشاهده دود در منطقه شرق اصفهان اظهار داشت: این دود ناشی از آتش‌سوزی در محل دپوی ضایعات سایت پسماند شهرداری اصفهان در محدوده گردنه زینل است.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیم‌های آتش‌نشانی به همراه خودروهای اطفایی و تانکرهای آبرسان به محل اعزام شدند و عملیات مهار و اطفای حریق در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ادامه داد: نیروهای عملیاتی در حال کنترل کامل حریق هستند و اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخش‌ها در دست اجرا قرار دارد.

 

انتهای پیام/170

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.