جلسه پنتاگون درباره جنگ اسرائیل و لبنان، هیچ پیشرفتی نداشت

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 15:38
درخواست‌هایی از سمت اسرائیل وجود دارد که در شرایط فعلی قابل اجرا نیست.

العربی الجدید به نقل از منابع رسمی لبنانی نوشت: جلسه پنتاگون دیروز هیچ پیشرفتی به ویژه در تثبیت کامل آتش‌بس نداشت.

اسرائیل تا کنون بر ادامه عملیات خود و ایجاد منطقه حائل در جنوب اصرار دارد.

بر اساس این گزارش، درخواست‌هایی از سمت اسرائیل وجود دارد که در شرایط فعلی قابل اجرا نیست.

ارتش لبنان بر اولویت آتش‌بس و عقب‌نشینی اسرائیل برای گسترش نفوذ در جنوب و اعمال کنترل خود تأکید دارد.

ارتش لبنان در جلسه واشنگتن وجود موانعی را که مانع اجرای طرح محدودسازی سلاح می‌شود، تأیید کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.