۳۳ نفر بر اثر مسمومیت غذایی در چترود کرمان راهی بیمارستان شدند

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 15:10
کرمان - ایرنا - اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: ۳۳ نفر در چترود کرمان که در یک میمهانی خانوادگی دچار مسمومیت شده بودند، راهی بیمارستان شدند.

به گزارش روز شنبه‌ روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با دریافت گزارش مبنی برمسمومیت گروهی با احتمال منشأ غذایی در منطقه چترود کرمان بلافاصله هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات درمانی و پیگیری موضوع انجام شد.

این گزارش می‌افزاید: ۳۳ نفر به بیمارستان مراجعه کردند که ۲۴ نفر ترخیص شدند و ۹ نفر همچنان بستری‌ هستند.

روابط عمومی اورژنس کرمان تصریح کرد: بیماران در بیمارستان‌های پیامبراعظم(ص)، مهرگان و حضرت فاطمه(س) پذیرش شدند و رده سنی آن‌ها در این حادثه پنج‌ تا ۷۹ سال گزارش شده که شامل ۱۴ زن، ۱۰ مرد و ۹ کودک است.

در اطلاعیه‌ آمده است که‌ روند رسیدگی درمانی ادامه دارد و پیگیری‌های لازم برای بررسی علت و تکمیل اطلاعات در حال انجام است و جزئیات بیشتر متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شهر چترود از توابع بخش مرکزی شهرستان کرمان در فاصله ۴۰ کیلومتری شمال شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.