کارت سفر در راه است

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 15:03
بنا بر اعلام مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی «کارت سفر» تا هفته آینده عرضه می شود.

سیدمصطفی فاطمی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: تا هفته آینده با همکاری برخی از بانک‌ها، کارت‌های سفر تهیه شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا از طریق آن مردم بتوانند هزینه‌های سفر خود را در درازمدت به صورت اقساطی پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، فاطمی با بیان اینکه اعتبار این کارت‌ها براساس سابقه بانکی افراد و بدون سقف تعیین خواهد شد و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد، ادامه داد: جلسات روزانه با بانک‌ها برای تامین منابع مالی برگزار می‌شود و چگونگی همکاری با پذیرفته‌شدگان برای پرداخت به موقع اقساط نیز در دست بررسی است.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: اقدامات مشابه همانند «کارت‌های سفر» پیش از جنگ رمضان در برخی از پلتفرم‌ها انجام شده که با اقبال هفت درصدی مواجه شد اما اکنون براساس بررسی‌های صورت گرفته استفاده از این کارت‌ها به ۶۵ درصد رسیده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.