علت دود مشاهده‌شده در شرق اصفهان

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 14:52
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دود مشاهده شده در منطقه شرق اصفهان مربوط به آتش‌سوزی در محل نگهداری و دپوی ضایعات سایت پسماند شهرداری است.

دقایقی پیش دود عجیبی در محدوده شرق اصفهان مشاهده شده است، در حالی‌که هیچ‌گونه صدای انفجار یا مهیبی شنیده نشده است. 

به گزارش ایسنا، منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره علت مشاهده شدن این دود اظهار کرد: دود مشاهده شده در منطقه شرق اصفهان مربوط به آتش‌سوزی در محل نگهداری و دپوی ضایعات سایت پسماند شهرداری اصفهان واقع در گردنه زینل است. 

وی افزود: تیم‌های آتش‌نشانی با ماشین‌آلات اطفائیه و تانکرهای آب‌رسان در حال اطفای حریق هستند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.