ارتش: امروز یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن، منهدم شد/ وزیر خارجه پاکستان: رایزنی‌های ما محرمانه است

رکنا شنبه 09 خرداد 1405 - 12:52
رکنا سیاسی : ارتش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امروز، یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن متجاوز آمریکایی- صهیونی با شلیک موفق سامانه‌ نیروی پدافند هوایی ارتش در منطقه قشم مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.

به گزارش رکنا به نقل از انتخاب ، آتش‌بس میان ایران و آمریکا در حالی وارد روز پنجاه و سوم شده که نیویورک‌تایمز نوشت: معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان در سخنانی در سفارت پاکستان در واشنگتن اعلام کرد که آمریکا از نقش دیپلماتیک اسلام‌آباد در تلاش‌ها برای کاهش تنش میان واشنگتن و تهران قدردانی کرده است.

وی در ادامه از ارائه جزئیات مربوط به تلاش‌های میانجی‌گرانه پاکستان خودداری کرد و گفت که به دلیل ایفای نقش میانجی، این رایزنی‌ها ماهیتی محرمانه دارند.

اسحاق دار در عین حال ابراز امیدواری کرد که نقش پاکستان بتواند به حمایت از تلاش‌های گسترده‌تر برای برقراری صلح در منطقه کمک کند.

معاون نخست‌وزیر پاکستان همچنین اظهار داشت که مارکو روبیو با پیشنهاد اسلام‌آباد برای انجام گفت‌وگوهای عمیق‌تر با هدف ایجاد یک مشارکت راهبردی‌تر موافقت کرده است.

بنابراین گزارش ، ارتش امروز( شنبه ۹ خرداد ) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بامداد امروز، یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن متجاوز آمریکایی- صهیونی با رهگیری و شلیک موفق سامانه‌ نیروی پدافند هوایی ارتش و تحت شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در منطقه قشم مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.