مسمومیت ۱۷ نفر در پی مصرف قارچ وحشی در آذربایجان شرقی طی سال جاری

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 12:41
تبریز- مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: از اول سال جاری تاکنون ۱۷نفر براثر مصرف قارچ‌های وحشی مسموم شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شادی‌نیا روز شنبه در مورد آخرین وضعیت اعلام کرد: خوشبختانه در این مدت فوتی گزارش نشده و تمامی مراجعان تحت مداوا قرار گرفته و مرخص شدند.

وی یادآور شد: براساس اعلام اورژانس کشور بیشترین مسمومیت با قارچ‌های وحشی در استان‌های کرمانشاه با ۶۲ نفر و آذربایجان غربی با ۳۰نفر اعلام شده است.

افزود: در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۵ درصدی مسمومیت با قارچ وحشی مواجه هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.