در حمله موشکی اخیر ایران به پایگاهی در کویت ۵ آمریکایی زخمی شدند

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 10:09
یک رسانه آمریکایی از مجروح شدن ۵ آمریکایی در اثر حمله ایران به پایگاهی در کویت خبر داد.

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد: ۵ نفر از جمله پرسنل نظامی و پیمانکاران آمریکایی در پی برخورد بقایای موشک بالستیک فاتح-۱۱۰ ایران به پایگاه هوایی علی السالم در کویت زخمی شدند.

یک پهپاد MQ-9A Reaper نیز طی حملات موشکی اخیر ایران به مواضع نظامی آمریکا در خلیج فارس منهدم و یک پهپاد دیگر نیز بر اثر برخورد بقایای آن آسیب دیده است. 

این خبرگزاری به نقل از منبعی آگاه مدعی شد، پدافند هوایی کویت موشک فاتح-۱۱۰ را رهگیری کرد اما قطعات در حال سقوط آن به پایگاه هوایی علی السالم برخورد کرد. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنج‌شنبه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: «به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش آمریکا به نقطه‌ای در حاشیه فرودگاه بندرعباس با پرتابه‌های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی مبدا تجاوز، در ساعت ۴:۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.» 

در ادامه بیانیه آمده است: «این پاسخ یک اخطار جدی است تا دشمن بداند، تجاوز بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت تکرار، پاسخ ما قاطع‌تر خواهد بود. مسئولیت عواقب آن با متجاوز است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.