طمع پرستار قلابی با هوشیاری پلیس قم به باد رفت

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 10:08
قم- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک زن سارق خبر داد و گفت: متهمه که به بهانه پرستاری از فردی مسن، ۴.۵ میلیارد ریال از اموالش را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی پلیس قم،‌ وی با اعلام این خبر، افزود: این حادثه پس از شکایت یکی از شهروندان مبنی بر بیهوش شدن و سرقت ۴.۵ میلیارد ریال از اموالش توسط فردی که به عنوان پرستار موقت استخدام شده بود، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شاکی که فردی مسن بود، پس از بیهوش شدن با قرص توسط متهمه، متوجه سرقت کلیه وجوه نقد و کارت‌های بانکی خود شده‌بود.

وی ادامه داد: با توجه به عدم دسترسی شاکی به اطلاعات دقیق از هویت و آدرس متهم، ماموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی، موفق به شناسایی هویت سارق زن شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهمه در عملیاتی دستگیر شد و در تحقیقات به جرم انتسابی اعتراف کرد که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل گردید.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان، از شهروندان خواست: در استخدام افراد برای امور منزل و مراقبت از سالمندان، دقت کافی را به عمل آورده و از طریق مراجع قانونی و با استعلام هویت افراد، اقدام نمایند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.