ربات‌های انسان‌نما جای مانکن‌ها را گرفتند

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 09:53
ربات‌های انسان‌نما با لباس‌های طراحان، در یک نمایش مد در سئول، به مدل‌ها در راه رفتن روی صحنه پیوستند.

 شرکت فناوری سرگرمی گلکسی کورپوریشن کره‌جنوبی در سئول نمایش مدی برگزار کرد که در آن ربات‌ها و انسان‌ها با لباس‌های یکسان روی صحنه حاضر شدند: رویدادی که با هدف به تصویر کشیدن همزیستی انسان و ربات‌ها در آینده طراحی شده بود.

به گزارش فرارو، این نمایش با عنوان «نمایش مد هوش مصنوعی فیزیکی ماخ ۳۳» (MACH33: Physical AI Fashion Show) در پارک ربات گلکسی در سئول برگزار شد و ربات‌ها در کنار مدل‌های انسانی با پوشش‌های هماهنگ در برابر تماشاگران ظاهر شدند.

در بخشی از این برنامه، ربات‌هایی که شنل بر تن داشتند روی صحنه رفتند وسپس دو مدل زن شنل‌ها را از تن آن‌ها برداشتند تا لباس‌های اصلی نمایان شود.

پس از آن، مدل‌های انسانی با همان لباس‌ها وارد صحنه شدند و در کنار ربات‌ها ژست گرفتند.

ربات‌ها و انسان‌ها همچنین در اجرایی که آمیزه‌ای از مد، فناوری رباتیک و هنرهای نمایشی بود، برنامه هماهنگی را روی صحنه به نمایش گذاشتند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.