وزیر خارجه پاکستان: به پیمان ابراهیم ملحق‌ نمی شویم

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 00:33
وزیر خارجه پاکستان گفت: هیچ انعطاف‌پذیری در موضع ثابت پاکستان در حمایت از آزادی فلسطین وجود ندارد.

سناتور محمد اسحاق دار امروز (به وقت محلی) پس از دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا طی کنفرانس خبری در واشنگتن، در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای پیرامون پیوستن اسلام‌آباد به پیمان ابراهیم گفت: پاکستان به این طرح ملحق نمی شود.

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: هیچ انعطاف‌پذیری در موضع ثابت پاکستان در حمایت از آزادی فلسطین وجود ندارد.

اسحاق دار افزود: تا زمانی که یک کشور مستقل فلسطینی به رسمیت شناخته نشود، هیچ انعطاف‌پذیری در موضع پاکستان در مورد این موضوع وجود نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: شایعات زیادی در رابطه با پیمان ابراهیم وجود دارد، بگذارید روشن کنم که موضع پاکستان در این مورد بسیار واضح و ثابت است. تا زمانی که سرزمین فلسطین مطابق مرزهای قبل از ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف به رسمیت شناخته نشود، هیچ انعطاف‌پذیری در موضع ما وجود نخواهد داشت.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.