مهسا عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع یک فقره تصادف بین اتوبوس و سواری در شهرستان میامی خبر داد
وی با بیان اینکه این اتوبوس در مسیر تهران مشهد در حرکت بود افزود: این اتوبوس در مسیر با خودروی سواری برخورد و ۳۰ نفر دچار حادثه می شوند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به صحنه این تصادف گفت: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از رسیدن به صحنه تصادف تعداد مصدومان را ۴ نفر برآورد کردند.
عظیمی با اشاره به انتقال این مصدومان به بیمارستان بیان کرد: مراحل درمانی برای این مصدومان در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه دلیل این حادثه هنوز مشخص نیست افزود: خوشبختانه حال مصدومان این تصادف مساعد گزارش شده است












