تصادف اتوبوس و سواری با ۴ مصدوم در میامی

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 21:26
شاهرود- رئیس اورژانس دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود از وقوع تصادف بین اتوبوس و سواری با چهار مصدوم در میامی خبر داد.

مهسا عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع یک فقره تصادف بین اتوبوس و سواری در شهرستان میامی خبر داد

وی با بیان اینکه این اتوبوس در مسیر تهران مشهد در حرکت بود افزود: این اتوبوس در مسیر با خودروی سواری برخورد و ۳۰ نفر دچار حادثه می شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به صحنه این تصادف گفت: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از رسیدن به صحنه تصادف تعداد مصدومان را ۴ نفر برآورد کردند.

عظیمی با اشاره به انتقال این مصدومان به بیمارستان بیان کرد: مراحل درمانی برای این مصدومان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه دلیل این حادثه هنوز مشخص نیست افزود: خوشبختانه حال مصدومان این تصادف مساعد گزارش شده است

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.