محبان: واژگونی ام‌وی‌ام در محور شیروان-بجنورد ۷ مصدوم برجا گذاشت

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 20:37
بجنورد- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام در محور شیروان به بجنورد و محدوده بند عبدل‌آباد، هفت مصدوم برجا گذاشت.

گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ابوالفضل محبان اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام عصر جمعه در محور شیروان به بجنورد و در محدوده بند عبدل‌آباد، هفت مصدوم برجا گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، تیم امدادی پایگاه سیساب به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد هفت نفر در این حادثه دچار مصدومیت شده‌اند که پس از انجام اقدامات اولیه امدادی، با همکاری نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان تصریح کرد: عملیات امدادرسانی از ساعت ۱۶:۲۵ آغاز شد و در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.