دستگیری ۹ دلال ارز در قم

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 15:42
قم- جانشین فرمانده انتظامی قم گفت : در اجرای طرح برخورد با دلالان ارزی، پلیس امنیت اقتصادی استان ۹ نفر را دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر نصیری، جانشین فرمانده انتظامی قم، اظهار کرد : در اجرای طرح برخورد با دلالان ارزی، پلیس امنیت اقتصادی استان ۹ نفر را دستگیر کرد.

وی گفت: در اجرای این طرح و در راستای تشدید برخورد با اخلال‌ گران بازار ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قم موفق شدند حدود ۲۰ میلیارد ریال انواع ارز را کشف کنند

جانشین فرمانده انتظامی قم، ادامه داد: همچنین در جریان اجرای این عملیات، یک واحد صنفی نیز پلمب شد و ۹ نفر از افراد مرتبط با این پرونده دستگیر شدند.

در همین حال رئیس پلیس امنیت اقتصادی قم نیز گفت: عملیات نفس‌گیر همکاران طی یک روز منجر به کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق از جمله گازوئیل، موتورسیکلت خارجی، سیگار و پوشاک گردید.
وی با اعلام جزئیات این عملیات‌ها، ارزش کل اقلام کشف شده را حدود ۹ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا ۶ متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.