سهولت دسترسی مردم به مسئولان فارس؛ ذهنیت دوری مدیران از مردم، توطئه دشمن است

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 14:48
شیراز -ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر دسترسی آسان مردم به مسئولان و مدیران استان، ایجاد ذهنیت دوری آنان از مردم را توطئه دشمن خواند و از برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم بیعت با ولایت فقیه و قرائت عهد اخوت در ظهر عید غدیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز، با اشاره به فضیلت ایام بین دو عید سعید قربان و غدیر، اظهار کرد: دسترسی به مسئولان در سطح استان فارس سهل و آسان است و هیچ‌یک از مدیران و روحانیون از دسترس مردم دور نیستند؛ این ذهنیت را دشمن می‌سازد و باید آن را دور ریخت.

ملت ایران تا رسیدن پرچم اسلام به دست امام زمان (عج) آسوده نخواهد نشست

وی افزود: ملت مبعوث‌شده ایران، پرچم‌دار اسلام شده و تا زمانی که این پرچم به دست صاحب اصلی آن، حضرت امام زمان (عج) قرار گیرد، آسودگی نخواهیم یافت.

ادامه راه بنیانگذار انقلاب و رهبری برای احیای غدیر

امام جمعه شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر رفته اند، خونشان برای احیای غدیر و تثبیت حکومت الهی در ایران ریخته شده و ما این مسیر را ادامه خواهیم داد.

اصل ولایت فقیه برگرفته از غدیر است

آیت‌الله دژکام تاکید کرد: اصل ولایت فقیه بر پایه اصلی است که در غدیر گذاشته شد و اساس آن برپایه اصول غدیر اتخاذ گردید.

برگزاری مراسم بیعت با ولایت فقیه و قرائت عهد اخوت در حرم شاهچراغ (ع)

وی با اشاره به همزمانی سالروز رحلت امام خمینی (ره) با عید سعید غدیر، تصریح کرد: ظهر روز عید غدیر امسال در مرقد مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حضور می‌یابیم و برنامه‌ریزی برای بیعت با ولایت فقیه و قرائت عهد اخوت انجام می‌شود.

آداب مشورت با ولی فقیه؛ پرهیز از جلو زدن و تحمیل نظر

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از خطبه‌های دوم نماز جمعه، با بیان آداب مشورت با ولی فقیه، تاکید کرد: جامعه باید بداند که نباید از ولی فقیه زمان جلوتر حرکت کرده یا حرفی را به ایشان تحمیل کند؛ مشورت دادن در این زمینه نیز آدابی دارد که باید رعایت شود.

تاکید بر بهره‌وری ۳.۵ درصدی در برنامه سوم توسعه

آیت‌الله دژکام در ادامه به موضوع بهره‌وری در برنامه سوم توسعه اشاره و اظهار کرد: بهره‌وری باید ۳.۵ درصد رشد ایجاد می‌کرده است.

ثبت‌نام ۳۵ میلیون جانفدا برای بهره‌وری کشور

وی گفت: در حال حاضر ۳۵ میلیون نفر جانفدا ثبت شده و همه آماده هستند در حوزه بهره‌وری به کار گرفته شوند که قطعا نتایج مثبتی برای کشور در پی خواهد داشت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.