چگینی: در مسابقات آسیایی MMA ناداوری وجود داشت/ هدف‌مان اهتزاز پرچم ایران است

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 14:45
تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: هدف ما به‌عنوان سرباز ایران اسلامی، اهتزاز پرچم مقدش کشورمان در میادین بین‌المللی است.

افشین چگینی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص نتایج رقم خورده از سوی تیم ملی MMA در مسابقات قهرمانی آسیا که با کسب ۱۱ مدال همراه بود، اظهار کرد: تیم متحد و همدلی داشتیم که مطمئن باشید اگر ناداوری نبود و قضاوت‌ها عادلانه رقم می‌خورد، ۶ طلا می‌گرفتیم. تیم ما به دو مدال زرین رسید، اما انصاف حق بچه‌ها، ۶ طلابود.

وی افزود: زمان کمی برای آماده‌سازی وجود داشت، اما هرچه در توان داشتیم برای تیم گذاشتیم و در نهایت، دو طلا، یک نقره و ۸ برنز کسب کردیم و در رده چهارم تیمی قرار گرفتیم.

چگینی بیان کرد: نفرات طلایی و نقره‌ای‌ در مجموع مسابقات چین و ازبکستان، توانستند سهمیه بازی‌های داخل سالن را کسب کنند. برای ناگویا شرایط فرق می‌کند و در آن اوزان مدال برنز کسب کردیم و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی را هم بگیریم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، گفت: باید از یوسف بهتری هم تشکر کنم که به‌عنوان مسئول انجمن MMA در همین مدت کوتاه تلاش‌های زیادی انجام داد. هر چند این رشته از فدراسیون جدا شد، اما هر کاری بتوانیم برای کم به آن انجام می دهیم.

وی توضیح داد: رشته‌های دیگری داریم که تمرکزمان معطوف آنها خواهد بود تا آن رشته‌ها را نیز همچون MMA به شرایط آرمانی برسانیم.

چگینی تصریح کرد: وظیفه ما به‌عنوان سرباز این است تا برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، هر کاری می‌توانم انجام بدهیم. در عرصه ورزش نیز تلاش‌مان این است تا همیشه بهترین‌ها را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.