شرط خروج آمریکا از بن‌بست مذاکره با ایران به گفته عزیزی

فرارو پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 22:41
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت آمریکا راهی جز تن دادن به اراده ملت ایران ندارد.

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر آمریکا می‌خواهد از بن‌بست خارج شود، راهی جز تن دادن به اراده ملت ایران ندارد. اگر می‌خواهد از بن‌بست خارج شود، باید قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد.

او افزود: تبادل پیام در جریان است اما آمریکایی‌ها اول باید شروط پنج‌گانه ایران را بپذیرند.

وی ادامه داد: آمریکا باید در ابتدا بتواند اعتماد مردم ایران را جلب کند.

او همچنین گفت که آمریکا شروط مار پذیرفته اما تا الان اقدامی انجام نداده‌ است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.