۲ گروه امدادی به منطقه زلزله باغملک اعزام شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 15:44
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در پی وقوع زمین‌لرزه ۳.۸ ریشتری در حوالی باغملک، دو گروه امداد و نجات برای ارزیابی مناطق تحت تأثیر به محل اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عبودی مزرعی ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر ساعت ۱۲:۵۴:۳۶ روز پنجشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۵ در عمق ۱۷ کیلومتری زمین و در حوالی شهرستان باغملک به وقوع پیوست.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این زمین‌لرزه، دو گروه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان به منظور ارزیابی وضعیت مناطق احتمالی متأثر از زلزله به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان ادامه داد: نیروهای امدادی با حضور در مناطق هدف، بررسی‌های اولیه را برای شناسایی خسارات احتمالی و وضعیت ساکنان انجام دادند.

وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های اولیه انجام‌شده، این زمین‌لرزه تاکنون خسارتی در پی نداشته است.

عبودی مزرعی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر خوزستان همچنان آماده‌باش لازم را برای مواجهه با هرگونه حادثه احتمالی در منطقه حفظ کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.