ناگفته های شهاب حسینی از زندگی زناشویی اش: بچه‌های من همواره از من محروم بودند و شرمسارم /همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده است

رکنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 12:06
شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری که از همکارانش در تئاتر بود آشنا شد و ازدواج کردند. پس از مدتی از هم جدا شدند.

شهاب حسینی در رابطه با ازدواج اولش با پریچهر قنبری گفت: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده است.بیشتر بازیگران به علت شغل پر استرشان و به خاطر قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.این موضوع باعث شد که من زمانهایی که همسرم به حضور من نیاز داشت در کنارش نباشم .

او در ادامه گفت درگیری های بازیگری باعث شد لذت زندگی خانوادگی از من و خانواده ام گرفته شود. بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند.من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست.

گفتنی است که شهاب حسینی پس از جدایی از پریچهر قنبری با ساناز ارجمند ازدواج کرده است و زندگی خوب و به دور از حاشیه ای باهم دارند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.