استقلالی‌ها میثاقی را تحریم کردند!

فرارو چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 22:18
به نظر می‌رسد مدیران باشگاه استقلال برنامه فوتبال برتر را تحریم کرده و ترجیح می‌دهند در آن حاضر نشوند.

چندی قبل علی تاجرنیا مدیرعامل باشگاه استقلال از لغو حضورش در برنامه فوتبال برتر انتقاد کرد و حالا مدتی است که استقلالی‌ها را در این برنامه نمی‌بینیم.

یکی از سوژه‌های سوال برانگیز برای طرفداران استقلال، عدم پاسخگویی هیچ کدام از مدیران باشگاه فوق نسبت به مواضع سخنگوی پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر بود. استقلالی‌ها این تصور را داشتند که دوشنبه شب بلافاصله پس از ادعاهای مطرح شده توسط این مقام پرسپولیسی، یک نفر از باشگاه استقلال روی خط آمده و جواب بدهد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

اینطور که مسئولان استقلال می‌گویند، برنامه مذکور از طرف آنها تحریم شده و تاکید دارند هیچ کدام از مدیران، مربیان و بازیکنان آنها در آن حضور پیدا نکنند چون (البته بر اساس ادعای استقلالی‌ها) این برنامه گاهی اوقات مقابل استقلال ایستاده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.