آتش سوزی برج ۱۶ طبقه در چیتگر تهران

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 19:38
تهران ـ ایرنا ـ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک برج ۱۶ طبقه ۶۴ واحدی در چیتگر خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گزارش ایرنا ، سید جلال ملکی روز چهارشنبه گفت: حوالی ساعت ۱۷ این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران پنج ایستگاه با تجهیزات کافی از جمله بالابر و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی از یک واحد در طبقه هشتم شروع و به سرعت به نمای کامپوزیت این ساختمان سرایت کرد.

آتش سوزی برج ۱۶ طبقه در چیتگر تهران


ملکی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش عملیات نجات را شروع کرده و چندین خانواده را به دلیل دود زیاد در طبقات به پایین منتقل کردند.

به گفته وی، عملیات نجات ادامه دارد و تا این لحظه مورد مصدوم گزارش نشده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.