انفجار گاز یک کیوسک اغذیه‌ فروشی؛ یک نفر مصدوم شد

نامه نیوز چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 16:34
رشت- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت از انفجار گاز و آتش‌سوزی در یک کیوسک اغذیه‌فروشی در بلوار شهید انصاری خبر داد و گفت: این حادثه یک مصدوم برجا گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام مومنی از وقوع انفجار گاز در یک کیوسک اغذیه‌فروشی در بلوار شهید انصاری، مقابل ایستگاه ۴ آتش‌نشانی خبر داد و با اشاره به اعزام سریع تیم عملیات مهار آتش به محل حادثه، اظهار کرد: آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به مهار آتش و ایمن‌سازی سیلندرهای گاز اقدام کردند.

مومنی با بیان اینکه علت حادثه نشت گاز از سیلندر بوده است، تصریح کرد: این نشت گاز موجب انفجار مهیب همراه با آتش‌سوزی شد که متأسفانه آسیب دیدگی مردی حدوداً ۴۵ ساله را نیز در پی داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت خاطرنشان کرد: فروشنده کیوسک که از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در استفاده از سیلندرهای گاز، در صورت مشاهده هرگونه نشتی، بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.