گروکشی و باج‌خواهی از عراق به سبک دولت تروریست آمریکا

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 14:19
دولت تروریست آمریکا همچنان با تکیه بر ابزار اقتصادی به فشارها و باج خواهی خود از عراق ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دولت تروریست آمریکا همچنان با تکیه بر ابزار اقتصادی به فشارها و باج خواهی خود از عراق ادامه می‌دهد.

«ابراهیم السراج» تحلیلگر مسائل سیاسی عراقی می گوید که آمریکا همچنان به اشغال عراق ادامه می دهد و دولت این کشور را وادار می کند تسلیم خواسته ها و دیکته هایش شود.

وی خاطر نشان کرد که وعده های آمریکا به دولت جدید عراق، توخالی و پوچ است.

السراج اظهار داشت: واشنگتن برای وادار کردن  دولت جدید در بغداد برای پذیرش دیکته های آمریکا و تسلیم شدن در برابر خواسته هایی که دولت ترامپ خواهان  اجرای آن در داخل عراق است، تلاش می کند.

وی افزود: دولت آمریکا از شیوه های مختلف برای وادار کردن دولت عراق به تسلیم در برابر دیکته هایش استفاده می کند و البته وعده هایی درباره پروژه ها و پشتیبانی و شراکتهایی مطرح می کند که هرگز ارزشی ندارد و توخالی است و هیچ ضمانت اجرایی ندارد.

این تحلیلگر تصریح کرد: عراق همچنان در سایه ادامه حضور نظامی آمریکا و نیز پایگاه رژیم صهیونیستی در خاک عراق که با اطلاع و مجوز آمریکا بوده، کشور اشغال شده است در نتیجه هرگونه رویکرد آمریکا در قبال عراق و دولت آن، واضح و روشن است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.