ملت ایران شایسته ارتباط آزاد آینده روشن و اقتصادی پویاست

رکنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 13:01
رکناسیاسی:: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت بازگشایی اینترنت پیامی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن پیام سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه ایکس به شرح زیر است:

«در روزهایی که ایران عزیز بیش از همیشه به همبستگی و بازسازی اعتماد ملی نیاز دارد، اهتمام رئیس‌جمهور محترم به بازگشایی اینترنت و احیای ثبات ارتباطی، نشانه‌ای روشن از عقلانیت و ایستادن در کنار مردم است.

همچنین تلاش‌های دکتر عارف برای ایجاد اجماع ملی و راهبری ستاد ویژه، در کنار همکاری مسئولانه سایر نهادها، نشان داد که می‌توان با انسجام، گفت‌وگو و اراده‌ای قوی از پیچیده‌ترین شرایط عبور کرد. ملت ایران شایسته ارتباط آزاد، آینده‌ای روشن و اقتصادی پویاست و خدمت به این مردم، ادای دین به سرمایه جاودان ایران است.»

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.