باقری: ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در دستورکار مذاکرات نیست

فرارو چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 12:46
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با بیان اینکه تماس‌های غیرمستقیم میان ایران و آمریکا ادامه دارد، تاکید کرد: ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در دستور کار مذاکرات نیست.

علی باقری کنی، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، در حاشیه مجمع بین‌المللی امنیتی در مسکو اظهار داشت: ایران و ایالات متحده هنوز در مورد رفع انسداد تنگه هرمز به توافق نرسیده‌اند.

طبق گزارش ریانووستی، وی افزود: ایران و عمان در حال مذاکره درباره رویه جدید عبور کشتی‌ها از تنگه هرمز هستند.

باقری با بیان اینکه تماس‌های غیرمستقیم میان ایران و آمریکا ادامه دارد، تاکید کرد: ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در دستور کار مذاکرات نیست.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.