جهانبخش مصدوم به تیم ملی رسید

ورزش سه چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 02:27
مصدومیت علیرضا جهانبخش فعلا مرتفع نشده و این بازیکن فعلا امکان همراهی تیم ملی را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران که در دیدار با لالوویر مصدوم شد و سه بازی تیمش را از دست داد، همچنان دچار آسیب‌دیدگی است و با شرایط خاص به اردوی تیم ملی رسیده است.

این در حالی است که 23 روز از مصدومیت جهانبخش سپری شده اما این بازیکن همچنان شرایط تمرین ندارد. او در بازی درون تیمی امروز حضور نداشت که البته باتوجه به زمان پیوستن به اردو، دنیس درگاهی هم در این بازی حضور به میدان نرفت اما به هر حال مصدومیت جهانبخش نیز فعلا رفع نشده است.

کادرفنی تیم ملی امیدوار است که در روزهای آینده با رفع مصدومیت، جهانبخش مجوز پیوستن به تمرینات گروهی را به صورت کامل در دست داشته باشد که البته باتوجه به عدم اظهارنظر کادر پزشکی تیم ملی، هنوز مشخص نیست که این بازیکن و میلاد محمدی، چه زمانی اجازه حضور در تمرینات را به صورت کامل به دست خواهند آورد.

2454697

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.