نتانیاهو دستور گسترش تجاوز در لبنان را صادر کرد

افکار نیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 22:31
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه در نشست کابینه سیاسی و امنیتی این رژیم گفت که دستور گسترش عملیات در لبنان را صادر کرده است.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه در  نشست کابینه سیاسی و امنیتی این رژیم گفت که دستور گسترش عملیات در لبنان را صادر کرده است.

نتانیاهو در این خصوص گفت: «با دستورات من و وزیر دفاع (جنگ) و با هماهنگی رئیس ستاد کل ارتش، در حال گسترش عملیات خود در لبنان هستیم».

وی با بیان اینکه ارتش اسرائیل با نیروهای گسترده‌ای در حال انجام عملیات زمینی است،‌ مدعی شد که نظامیان رژیم، برخی مناطق را در جنوب لبنان اشغال کرده‌اند.

نخست‌وزیر اسرائیل در توجیه این تجاوزات که نقض آشکار توافق آتش‌بس است، ادعا کرد:«ما برای تقویت منطقه امنیتی در لبنان و همچنین محافظت از مناطق شمالی تلاش می‌کنیم.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.