امیدهای ایران فقط صبح استراحت دارند!

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 20:33
حسین عبدی استراحت کوتاه مدت به ملی‌پوشان امید ایران داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران در نُهمین روز از نخستین اردوی آماده‌سازی در مسیر رقابت‌های آسیایی ناگویا 2026، تمرین پرفشاری را به مدت ۱۰۰ دقیقه در مرکز ملی فوتبال برگزار کرد.

ملی پوشان زیر ۲۳ سال فوتبال ایران پس از نرم‌دوی در تمرین امروز سه‌شنبه، دوهای سرعتی را در کوتاه‌ترین مسافت پشت سر گذاشتند.

عبدی به همراه دستیاران خود بارها خواسته‌های فنی خود را به بازیکنان گوشزد کرد تا آنها در نخستین دور از اردو با دیدگاه آنها روبه‌رو شوند. وسواس روی نفوذ از جناحین و همچنین اجرای صحیح بازی‌سازی از دروازه‌بان برای مدافعان باعث شد تا تمرین پرفشار امروز یا حساسیت بالایی اجرا شود.

شاگردان عبدی صبح فردا چهارشنبه استراحت می‌کنند و خود را برای تمرین عصرگاهی در مرکز ملی آماده خواهند کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.