معاون ارتباطات پزشکیان: کسی که درصدد تضعیف جایگاه رئیس‌جمهور باشد، مقابل ملت، رهبری و قانون ایستاده است

عصر ایران سه شنبه 05 خرداد 1405 - 18:46
سیدمهدی طباطبایی با اشاره به نقش رئیس جمهور در دفاع از آزادی و حقوق ملت بر اساس قانون اساسی، تاکید کرد: اگر کسانی در صدد تضعیف جایگاه رئیس‌جمهور باشند در برابر ملت، رهبری و قانون اساسی قد علم کرده‌اند‏.

سیدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی و عالی‌ترین مقام رسمی کشور پس از رهبری است. در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد کرده است که از آزادی و حقوق ملت در قانون اساسی حمایت کند.

اگر کسانی در صدد تضعیف این جایگاه باشند در برابر ملت، رهبری و قانون اساسی قد علم کرده‌اند.

تکلیف‌شان معلوم است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.