گام نخست دسترسی آزاد و ضابطه‌مند به فضای مجازی برداشته شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:57
معاون اول رئیس جمهور در صفحه شخصی اش نوشت: ‏پیرو ماموریت رئیس‌جمهور محترم و در راستای وعده دولت، گام نخست دسترسی آزاد و ضابطه‌مند به فضای مجازی برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در صفحه شخصی اش نوشت: ‏پیرو ماموریت رئیس‌جمهور محترم و در راستای وعده دولت، گام نخست دسترسی آزاد و ضابطه‌مند به فضای مجازی برداشته شد.

عارف افزود: با بازگشایی اینترنت، خدمات هوشمند هموار و مطالبات مردمی که این‌چنین پای کار نظام و ایران ایستادند محقق و موانع توسعه دانش‌بنیان و مرجعیت علمی برداشته می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.