کفاش: فروشنده متخلف برنج در سملقان جریمه شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 10:44
بجنورد- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: متصدی فروش برنج به دلیل گرانفروشی در شهرستان سملقان به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، حمیدرضا کفاش اظهار کرد: پرونده گرانفروشی یک‌هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سملقان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نشدن اسناد و دلایل قانونی از سوی متخلف، تخلف انتسابی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بیان کرد: بازرسان اداره جهاد کشاورزی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.